فروش کابل نسوز اعلام حریق

کابل نسوز اعلام حریق یکی از کاربردهای مهم برای کابل های مقاوم در برابر آتش است. بدیهی است که این کاربری، سهم قابل توجهی از فروش کابلهای نسوز را نیز به خود اختصاص داده است.

با تعریف کاربری های جدید برای انواع سیم و کابل، با ویژگیهای تازه ای نیز مواجه میشویم. به بیان دیگر، خصوصیات مدنظر مشتریان است که تولید کنندگان و عرضه کنندگان کابل را به سمت طراحی و ساخت محصولات جدید سوق میدهد. استقامت حرارتی بالا یا اصطلاحاً نسوز بودن یکی از این موارد است.

کابل نسوز اعلام حریق

کابل اعلام حریق 1.5*2

کابلهای متنوعی با ویژگیهای مختلف تحت عنوان کابل نسوز برای استفاده در محیطهای گوناگون از جمله سیستمهای اعلام حریق معرفی و به فروش میرسند. نگاه تخصصی به این موضوع و این گروه از محصولات موجب شده کابلهای مناسبی از سوی مجموعه نامیرا کابل عرضه گردد.

مشخصات فنی و دیگر اطلاعات مورد نیاز مشتریان به آسانی و در پاسخ به سفارشها، ارائه میگردد.

نقش کابلها در سامانه اعلام حریق

سیستم اعلام حریق

وجود یک کابل مطمئن در سامانه اعلان و اعلام حریق، تا حد قابل توجهی تضمین کننده صحت عملکرد سیستم خواهد بود. این کابلها مشابه رگها یا تارهای عصبی هستند که ارتباط تجهیزات تشخیص و اعلام حریق را فراهم نموده و آنها را تغذیه میکنند. تداوم عملکرد کابل در شرایط بروز آتش سوزی موضوع مهمیست که از کابل به کار رفته در این سیستمها انتظار میرود.

مشخصات کابل اعلان و اعلام حریق

کابلهای نسوز و ضد آتش که به شکل روتین برای به کارگیری در تجهیزات اعلان و اعلام حریق عرضه میشوند دارای مشخصات و ویژگیهای زیر هستند:

  • سایز 1.5×2، 1.5×3، 1.5×4، 2.5×2 و …
  • دارای هادی مسی
  • عایق از آمیزه های ویژه سیلیکون با تحمل حرارتی بالا
  • شیلد آلومینیومی به همراه سیم محافظ مدار
  • روکش کم دود، بدون هالوژن، دیرگذار و مقاوم در برابر انتشار شعله

برای سیستمهای خاص و مطابق با سفارش مشتریان، میتوان سایزهای دیگر این کابلها را نیز ارائه نمود. کابلهای مورد استفاده در سامانه اعلام حریق و روشنایی اضطراری، مطابق استانداردهای IEC, EN و BS تحت آزمون حرارتی در دماهای 650، 830، 930 و 950 سانتیگراد قرار میگیرند و از نظر مدت زمان تحمل در چند دسته معرفی و عرضه میگردند.

مثلاً کابل PH 30 و کابل PH 120، کابلهایی هستند که به ترتیب قادر به تحمل حرارت 830+ سلسیوس همراه با شوک مکانیکی یا پاشش آب به مدت نیم ساعت و سه ساعت خواهند بود.

فروش کابل نسوز اعلام حریق

کابل نسوز اعلام حریق

حالا پس از بیان اهمیت کابلها در سامانه های اعلام حریق و همین طور ویژگیهای کابلهای پیشنهادی برای این کاربری، زمان آن رسیده است که به شما مشتری ارجمند مژده دهیم که در زمینه تأمین این نوع کابلها جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

در طرح فروش انواع کابل نسوز اعلام حریق با معرفی محصولات دارای گواهی استاندارد مخصوص کابلهای نسوز و دارای تأییدیه در خدمت مشتریانمان هستیم. این کابلها با کیفیت ممتاز عرضه میگردند.