پخش عمده سیم و کابل برق

پخش کابل برق و توزیع سیم برق یک برنامه جامع و با افق دید گسترده است. در طرح پخش عمده انواع سیم و کابل برق در کنار توجه به تنوع محصولات و تناسب نحوه عرضه با بازار مصرف هر رده، موضوع ارتقای دانش خرید سیم و کابل نیز مورد تأکید قرار گرفته است.

فروش سیم برق

تجربه نشان داده است زمانی که یک خریدار و مشتری با تسلط و آگاهی بیشتری اقدام به خرید سیم یا کابل مورد نظر خود میکند، رضایت بیشتری نسبت به خرید احساس خواهد نمود. به طور کلی محصولات صنعتی دارای ویژگیها و پارامترهای فنی متعددی هستند که مستقیم یا غیر مستقیم بر نحوه عملکرد آنها تأثیر میگذارند.

خریدار با توجه به شرایط خود و پروژه اش هنگامی خواهد توانست سیم و کابل مناسب را انتخاب نماید که به این اطلاعات دسترسی آسانی داشته باشد. رویکردی که در پخش عمده سیم و کابل برق وجود دارد، دقیقاً مبتنی بر همین اصل است.

پخش کابل برق و پخش سیم برق

پخش کابل برق

محصولاتی که هم اکنون در برنامه پخش سیم برق و کابل برق قرار گرفته اند مطابق فهرست زیر هستند؛ البته تغییرات در این لیست از همین طریق و نیز کانالهای ارتباطی به اطلاع مشتریان رسانده خواهد شد:

  1. سیم برق ساختمانی (افشان و ارت)
  2. انواع سیم برق مقاوم در برابر حرارت
  3. کابل برق افشان
  4. کابل برق مفتولی سبک و سنگین
  5. کابلهای زمینی مسی و آلومینیومی
  6. کابل خودنگهدار
  7. کابلهای خاص

سیم برق ساختمانی

کلافهای سیم ساختمانی

بیشترین درخواست برای این گروه مربوطه به سیمهای افشان رنگی و ارت است. سیم افشان در سطح مقاطع 0.75، 1، 1.5، 2.5، 4 و 6 برای استفاده در سیم کشی ساختمانها مورد استفاده قرار میگیرند.

سیم و کابل برق نسوز

سیم نسوز قلع اندود

این سیمها و کابلها معمولاً برای مکانهایی که استقامت حرارتی بالاتری مورد نیاز است مورد درخواست قرار میگیرند. انواع سیم نسوز و کابل نسوز به صورت مستقیم از انبار توزیع بارگیری و ارسال میشوند.

کابلهای افشان

کابل افشان 5 در 10

یکی از گروههای پر تقاضا و پر کاربرد کابل برق همین کابلها هستند. سایزهای متنوع کابل افشان با تضمین کیفیت ساخت آماده پخش و ارسال مستقیم است.

کابلهای قدرت زمینی

Namira Cable Outside Warehouse

دو زیر گروه اصلی کابلهای زمینی عبارت خواهند بود از کابل مسی و کابل آلومینومی. این کابلها به صورت تک سیمه و چند سیمه در سطح مقاطع گوناگون عرضه میگردند.

کابل خودنگهدار

کابل آلومینیوم خودنگهدار

با توجه افزایش کاربرد این کابلها در خطوط هوایی توزیع برق، آمادگی خود را برای پخش و توزیع آنها اعلام میکنیم. کابل خودنگهدار به شکل تکفاز و سه فاز ارائه میشود.

انتظارات مشتریان کابل و سیم برق چیست؟

دیدگاهها و سلایق مشتریان متفاوت است و تغییرات زمان و شرایط اقتصادی نیز بر این موضوع اثر میگذارد. در اینجا به چند مورد از انتظارات مشتریان سیم و کابل برق که عمومیت دارد اشاره میکنیم:

  • دسترسی آسان به توزیع کننده سیم و کابل
  • عرضه محصولات اصل و استاندارد
  • قیمت منصفانه
  • تنوع سیم و کابل ارائه شده
  • کاهش هزینه های جست و جوی محصول و ثبت سفارش
  • کوتاه بودن زمان تحویل سفارشها

چنانچه دغدغه یا درخواست شما موردی غیر از موارد بیان شده است، حتماً آن را با ما در میان بگذارید.