فروش کابل نسوز سیلیکونی

کابل با عایق و روکش سیلیکونی که در میان مصرف کنندگان اصطلاح نسوز هم در معرفی آن به کار میرود، از تولیدات استاندارد و با تنوع مناسب برای فروش مهیا شده است.

کاربرد خاص، کابل خاص میطلبد. برای مصارف متداول شاید چندان مهم نباشد که عایق و روکش کابل توانایی تحمل دماهای بالا یا پایین را داشته باشد؛ اما آنجایی که شرایط محیطی یا حفاظتی چنین ویژگی را لازم بداند، انتخاب کابل مناسب با آن هم ضرورت مییابد.

ممکن است کابل برق یا کابل کنترل در معرض دماهای بالا و یا سرمای شدید قرار بگیرد. و یا نیاز داشته باشیم که به هنگام بروز آتش سوزی، کابل بتواند افزایش دما را تحمل نموده و به کار خویش ادامه دهد (برای نمونه کابل اعلام حریق). برای چنین کاربردها یک پیشنهاد مناسب کابل سیلیکونی یا کابل نسوز خواهد بود.

لاستیک سیلیکون با محدوده وسیع تر کمینه و بیشینه دما، چنانچه در ساخت عایق و روکش کابل به کار رود؛ استحکام حرارتی آن را افزایش چشمگیری خواهد بخشید. همان طور که بیان شد، کابلها با کاربریهای گوناگون میتوانند مجهز به عایق سیلیکونی باشند. کابل برق سیلیکونی، کابل فرمان سیلیکونی و کابل شیلددار سیلیکونی از میان این مواردند.

علاوه بر نوع، سایز و دیگر مشخصات فنی، موضوع دیگری که به هنگام فروش کابل سیلیکونی اهمیت دارد؛ مرغوبیت ساخت و استاندارد بودن آن است. هنگامی که کابل حالت ویژه پیدا میکند، غالباً حساسیت در مورد کیفیت ساخت آن و قیمت تمام شده نیز بالا میرود. پس بدیهی است که مورد تأیید بودن یا استاندارد بودن کابل باید برای خریدار محرز گردد.

با آگاهی به چنین شرایطی، بهترین پیشنهادها در فروش کابل سیلیکون به مشتریان ارجمند ارائه میشود. همچنین، در مورد تداوم مرغوبیت محصول و تناسب قیمت، حساسیت بیشتری اعمال خواهد شد.