فروش کابل فرمان و مشاوره خرید

فروش کابل فرمان در کنار ارائه مشاوره خرید برای انواع این گروه از کابلها، با هدف تکمیل چرخه ارائه خدمات از سوی مجموعه نامیرا کابل به مشتریانش طراحی و اجرا شده است. همه یا حداقل بیشتر آن نکاتی را که برای اطمینان از خرید یک کابل مورد نیاز است، گرد هم آورده ایم.

موضوعی که در انتخاب هر نوع کابلی بسیار حائز اهمیت است، توجه به هدف از به کارگیری آن است. به بیان دیگر، انتظار ما از یک کابل معین چیست و برای تأمین این انتظار، کابل چه ویژگیهایی را باید دارا باشد؟ اینجا سخن از کابل فرمان و کنترل است. پس اجازه بدهید ابتدا به یک پرسش مهم درباره این محصول پاسخ دهیم؛

کابل فرمان چیست؟

کابل فرمان کابلیست که در گستره وسیعی از فرآیندهای صنعتی و کارگاهی، منتقل کننده سیگنالهای کنترلی، اندازه گیری، حفاظتی و تنظیماتی میباشد. یکی از وجوه تمایز این کابل در مقایسه با کابلهای قدرت، تعداد رشته های نسبتاً بالای آن است. از این روست که اغلب بلافاصله پس از عنوان کابل کنترل به تعداد رشته های آن اشاره میگردد.

اکنون ببینیم در دنیای کابلهای فرمان چه خبر است:

انواع کابل فرمان

قیمت کابل فرمان 24 رشته افشان

  1. مقطع گرد
  2. کابل تخت (فلت)
  3. بدون شیلد
  4. کابل شیلد دار
  5. زره دار
  6. کابل فرمان با هادی افشان
  7. با رسانای نیمه افشان و مفتولی
  8. مقاوم در برابر روغن
  9. نسوز یا مقاوم در برابر حرارت
  10. کابل فرمان ترکیبی

سایز کابل کنترل

سایز کابل فرمان یا کنترل غالباً متشکل از دو عدد است. عدد نخست تعداد رشته های آن را اعلام میکند. عدد دوم هم سطح مقطع این رشته ها را آشکار میسازد.

مثلاً کابل 1.5×12 دارای دوازده رشته با سطح مقطع 1.5 میلیمتر مربع است. شناسایی رشته های کابل کنترل از طریق رنگ بندی یا شماره گذاری ممکن میشود.

فروش کابل فرمان

اصول کلی مجموعه در فروش و تحویل محصولات، برای فروش کابل فرمان هم صادق است. تمام تلاش همکاران ما معطوف به معرفی بهترین و مناسب ترین محصول با در نظر گرفتن خواسته و سلایق مشتریان است؛ پس به طور خلاصه:

  1. تطابق کابل با استانداردهای رسمی
  2. پیشنهاد قیمت متناسب
  3. تطابق کابل با کاربری یا درخواست خریدار
  4. کم هزینه بودن فرآیند انتخاب و سفارش کابل
  5. ارائه مشاوره گام به گام جهت بالا بردن اطمینان مشتری از انتخابش

سرفصلهای پیش روی ما در دپارتمان فروش هستند.

از این که نامیرا کابل را برگزیدید بسیار خرسندیم و حسن اعتماد شما را ارج مینهیم.