فروش کابل جوش استاندارد و مرغوب

فروش کابل جوش با نگاه جامع به انواع این محصول و با هدف پاسخگویی بهتر به سفارشها انجام میشود. مرغوبترین کابل جوشکاری با تنوع سایز متناسب با درخواست مشتریان عرضه میگردد.

یک فاکتور و عامل مهم در دسته بندی محصولات صنعت سیم و کابل، توجه به نوع کاربری آنهاست. درصد قابل توجهی از عناوین و نامهای سیم و کابلها هم برگرفته از همین موضوع هستند. بر این اساس هنگامی که از کابل جوش سخن به میان می آید، ذهن ما معطوف به کاربرد این کابل میشود. بیایید به شکل کامل نگاهی بیندازیم به تعریف کابل جوش.

کابل جوش چیست؟

کابل جوش ارتباط میان دستگاههای جوشکاری از نوع قوس الکتریکی را با ابزار آلات جوش (انبر جوشکاری) فراهم میکند. در دستگاه های جوشکاری دستی و اتوماتیک، با توجه به مشخصات محیط کاربری، فواصل و آمپراژ، از نوع و سایزهای مختلف کابل جوش استفاده میشود.

ساختار کابل جوشکاری

  1. رسانا یا هادی کابل: مس نرم شده افشان با انعطاف پذیری بالا
  2. جدا کننده هادی و عایق: نوار پلی استر (PET)
  3. روکش: از جنس آمیزه های لاستیکی

سایز کابل جوش

کابل جوشکاری

سایزبندی کابل جوش بر مبنای استاندارد یا معیارهای مختلفی صورت گرفته است. دو روش رایج میان مراکز فروش کابل جوش و مصرف کنندگان آن در ایران، سایزبندی بر پایه قطر تقریبی کل کابل و دیگری سطح مقطع هادی کابل هستند که به ترتیب عبارتند از:

  • نمره 10 = 16×1 میلیمتر مربع
  • سایز 12 = 25×1 میلیمتر مربع
  • نمره 14 = 35×1 میلیمتر مربع
  • سایز 16 = 50×1 میلیمتر مربع
  • نمره 18 = 70×1 میلیمتر مربع
  • سایز 20 = 95×1 میلیمتر مربع

بسته بندی کابل جوشکاری

نحوه بسته بندی متداول در کابلهای جوش کلافهای 50 متری هستند؛ البته در سفارشهای عمده امکان عرضه با متراژهای بالاتر بر روی قرقره نیز وجود دارد.

فروش کابل جوش

در دپارتمان فروش نامیرا کابل برای پیشنهاد کابل جوش به مشتریان سه نکته مهم را مدنظر قرار داده ایم. نکته اول، استاندارد بودن، تضمین کیفیت ساخت و تطابق مشخصات کابلها با محتوا و جداول استاندارد است. موضوع بعدی، پیشنهاد قیمت متناسب با نوع کابل و کمیت سفارش است. و شاخصه سوم تحویل به موقع کابلها با توجه به زمانبندی اعلام شده خواهد بود.