فروش کابل برق سه فاز

فروش کابل برق اگر تنها فعالیت یک شرکت، مرکز فروش یا تأمین کننده باشد، باز هم حجم کار گسترده ای با توجه به تنوع محصولات وجود خواهد داشت. زیر گروهی از کابل برق با عنوان کابل سه فاز در میان عرضه کنندگان و کاربران شناخته میشود که گفت و گوی امروز پیرامون همان خواهد بود.

مشخصات کابلهای برق ارتباط مستقیمی با سیستمی که در آن نصب شده و مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت، دارد. بدیهی است که در سیستم برق سه فاز برای توزیع انرژی الکتریسیته به کابلی نیاز خواهیم داشت که ساختارش مطابق با خواسته ما باشد. پس میتوانیم این گونه تعریف کنیم که هر کابل برق مناسب برای تأمین برق سه فاز، میتواند یک کابل سه فاز نامیده شود.

انواع کابل برق سه فاز

کابلهای زمینی مسی و آلومینیومی

  • کابل سه فاز مسی افشان
  • سه فاز آلومینیومی هوایی و زمینی
  • کابل خشک مسی (مفتولی و نیمه افشان)
  • کابل سه فاز فشار متوسط (مسی یا آلومینیومی)
  • مقاوم در برابر رطوبت
  • کابل شیلد دار یا زره دار سه فاز

هر کدام از دسته های یاد شده از نظر تعداد رشته و سطح مقطع نیز از تنوع برخوردار هستند. با توجه به نوع و سایز کابل، بسته بندی به دو شکل رایج کلاف یا قرقره خواهد بود.

فروش کابل برق سه فاز

نظر به سفارشهایی که برای این نوع کابل برق به دست ما میرسد و شرایطی که مدنظر مشتریان است، بهترین نوع کابل سه فاز پیشنهاد شده و مراحل ثبت درخواست خرید و ارسال در زمان کوتاه به تناسب کمیت یا متراژ کابلها انجام خواهد شد.

خدمات نامیرا کابل

با توجه به نگاه فراگیر مجموعه نامیرا کابل به موضوع تأمین انواع سیم و کابل، ارائه خدمات مرتبط نیز در دستور کار قرار دارد:

  1. مشاوره تخصصی انتخاب سیم و کابل
  2. مقایسه فنی – اقتصادی نمونه های مختلف محصولات
  3. ارائه مدارک و مستندات محصولات برحسب درخواست مشتری
  4. تضمین اصالت و استاندارد بودن سیم و کابل عرضه شده