فروش کابل افشان به قیمت تولید

فروش کابل افشان به قیمت تولید به دلیل تنوع بالا در اشکال مختلف این دسته از کابل با کاربریهای متفاوت و سطوح مقطع بسیار متنوع به یکی از اهداف مهم نامیرا کابل در جهت عرضه کابل های افشان تبدیل شده است. اما آنچه که اهمیت دارد شناخت و بررسی اولیه کابل های افشان است که در ادامه به این مهم میپردازیم.

کابل افشان چیست؟

کابل 35*5 افشان

کابل افشان، کابل رشته ای یا کابل با هادی انعطاف پذیر؛ همگی نام دسته ای از کابلهاست که دقیقاً به شکل و ساختار رسانای به کار رفته در آن اشاره دارند. هادی این کابلها متشکل از تارهای نسبتا نازک و پر تعداد مس است. تعداد این تارها و قطرشان برابر با استانداردها بوده و به سایز کابل بستگی دارد. کابلهای افشان را با توجه به کاربری آنها میتوان به دو گروه به شکل زیر تقسیم بندی نمود:

  1. کابل افشان سبک و معمولی: کاربرد به عنوان کابل رابط و اتصال در وسایل برقی کوچک و لوازم منزل و کابل کشی ساختمانها و تابلوها
  2. افشان قدرت: کاربرد در تأمین انرژی الکتریکی در محیطهای باز، زیر خاک، ساختمانها، کانالها، نیروگاهها، تغذیه الکتروموتورها و در مراکز توزیع و شبکه های مصرف

نحوه قرار گیری رشته ها در کابلهای انعطاف پذیر

  1. کابل گرد: رشته ها در آن به هم تابیده میشوند.
  2. کابل تخت: رشته ها به صورت موازی قرار میگیرند.

تفاوت کابل افشان و مفتولی

فروش کابل افشان

در بررسی تفاوت کابل افشان و کابل مفتولی، مهمترین تفاوتی که در نگاه اول به چشم می آید، انعطاف پذیری کابل است. ساختار هادی کابل افشان به گونه ای است که موجب انعطاف پذیری بیشتر آن نسبت به کابل مفتولی میشود.

در مکانهایی که کابل متحرک است و یا باز و بسته میشود، واضح است که انتخاب کابل افشان مناسبتر خواهد بود. از سوی دیگر برای نصب ثابت و زمینی کابل مفتولی گزینه بهتری به نظر می آید.

مقاومت الکتریکی هادی کابل های افشان مقداری از کابل های مفتولی بیشتر است. هرچند این تفاوت چشمگیر نیست؛ اما در متراژهای بالا میتواند بر عملکرد کابل تأثیرگذار باشد.

فروش کابل افشان

انواع کابلهای افشان عرضه شده شامل کابلهای سبک و قدرت افشان با روکش PVC، کابل افشان با روکش مقاوم در برابر حرارت و کابلهای افشان مقاوم در برابر آب، روغن و تنشهای مکانیکی، مطابق استانداردهای ملی و بین المللی تولید شده اند. فروش کابل افشان به دلیل کاربردهای فراوان و با توجه به سطوح مقطع متفاوت ساختار آنها در مجموعه نامیرا کابل به عنوان یکی از برنامه های مشخص و ویژه قرار گرفته است.

قیمت کابلهای افشان نیز با توجه به نیاز روزافزون مشتریان در زمینه خرید این نوع کابل، کاملاً معقول بوده و همراه با مشاوره توسط همکاران ما در دپارتمان فروش نامیرا کابل ارائه میگردد.