فروش سیم برق ساختمان با قیمت مناسب

فروش سیم برق ساختمان طرحی جامع برای پوشش حداکثری این گروه از محصولات است. سیم های ساختمانی عرضه شده شامل بهترین سیم برق و ارت از منظر کیفیت ساخت میباشد.

انواع سیم برق ساختمان

در خرید انواع سیم برق ساختمان، پرسشهای متعددی برای خریداران پیش می آید. هدف ما هم دقیقاً پاسخگویی و ارائه راه حل برای این پرسشها و دغدغه هاست. پیشنهاد میکنیم همراه ما باشید.

سیم برق ساختمان چیست؟

همه انواع سیم برقی را که در تأسیسات الکتریکی یا سیم کشی ساختمانها به کار گرفته میشوند، میتوان زیر این عنوان جای داد. بر پایه این تعریف، سیمهای برق افشان، ارت، مفتولی و برخی سیمهای خاص مانند سیم نسوز و سیم بند تخت (نایلونی) تحت همین نام قابل معرفی و عرضه هستند.

وظیفه این سیمها برق رسانی مطمئن به مصرف کنندگان انرژی الکتریسیته داخل ساختمانها هستند. مصارفی مانند: روشناییها، پریزهای عمومی و آشپزخانه، کولر آبی یا گازی و موارد مشابه دیگر.

معیارهای انتخاب سیم برق

  1. استاندارد
  2. تناسب نوع سیم با نوع کاربری و آمپراژ عبوری از آن و همین طور شرایط نصب
  3. تناسب قیمت با سطح کیفی سیم

سیم برق ساختمان از آن دسته محصولاتیست که مشمول استاندارد اجباری میشود و به کارگیری نوع غیر استاندارد آنها ممنوع و بسیار خطر آفرین است.

بسته بندی سیم برق ساختمانی

نمونه رنگ بندی سیم افشان

رایج ترین شیوه بسته بندی سیمهای برق ساختمان، ارائه به شکل حلقه یا کلاف است. روش دیگر، استفاده از قرقره است که امکان افزایش متراژ بسته بندی و سهولت باز شدن آن را فراهم میسازد. البته میان سایز سیم و شکل بسته بندی هم رابطه وجود دارد و سفارش مشتری نیز در این زمینه مؤثر است.

سایزهای سیم برق ساختمانی

بهتر آن است که با توجه به هر مصرف کننده از سایز مناسب سیم برق استفاده شود. اما سایزهای رایجی که در سیم کشی ساختمان مورد استفاده قرار میگیرند عبارتند از:

  • سیم برق نمره 1.5
  • نمره 2.5
  • سیم 4
  • نمره 6

سایزهای دیگر مانند 0.75 و 1 میلیمتر مربع هم برای مصرف کننده های خاص ساختمانی استفاده میشوند. برای شناسایی بهتر سیمهای فاز، نول و ارت در سیم کشی، رنگهای متفاوت عایق ارائه میگردد.

فروش سیم برق ساختمان

متأسفانه رواج سیمهای برق با رسانای آلومینیوم روکش شده با مس یا حتی آهن روکش شده یا برنجی، سبب گشته مشتریان در انتخاب محصول مناسب دچار تردید شده و یا دسترسی آنها به سیم استاندارد سخت گردد.

در دپارتمان فروش نامیرا به این نکات اندیشیده ایم و تلاش ما در مهیا نمودن امکانی است که خریداران به محصول مطمئن و درجه یک با هزینه کمتر و در زمان کوتاهتر دسترسی داشته باشند. تناسب میان قیمت و حجم سفارش خواسته دیگریست که مورد توجه قرار گرفته است.