فروش انواع کابل فرمان

انواع کابل فرمان یا کنترل شامل کابلهای ساده، شیلد دار و یا مجهز به عایق و روکش مقاوم در برابر حرارت، آماده فروش و عرضه در بازارهای مصرف است.

نکات متنوعی وجود دارند که سبب تمایز کابلها در یک گروه میشوند؛ به گونه ای که میتوان از آنها برای دسته بندی استفاده نمود و واژه انواع را در معرفی کابلها به کار برد. انواع کابل فرمان یا انواع کابل کنترل میتواند به یکی از موارد زیر اشاره داشته باشد:

  1. رسانا یا هادی کابل فرمان: هادی مسی افشان پر کاربردترین نوع رسانا در تولید کابل فرمان است. البته از مس نیمه افشان و مفتولی نیز بدین منظور استفاده میگردد. همچنین در برخی از کابلهای کنترل ممکن است هادی به شکل قلع اندود ساخته شود.
  2. سایز رسانای کابل: تعداد رشته های کابل فرمان و سطح مقطع یا سایز هریک از آنها که بسته به نوع کاربری انتخاب میشود، یکی دیگر از وجوه تمایز این محصولات است.
  3. عایق و روکش کابل فرمان: در این مورد نیز شرایط محل نصب کابل رابطه ای مستقیم با انتخاب جنس عایق و روکش خواهد داشت. در کاربریهای رایج از کابل کنترل با عایق و روکش PVC استفاده میشود. PE، XLPE، EPDM و سیلیکون رابر هم از دیگر مواد عایقی به کار رفته در تولید کابل فرمان هستند.
  4. حفاظت کابل: به کارگیری شیلد بافته شده مسی، فویل آلومینیومی و یا زره از گزینه های حفاظت الکترومغناطیسی و مکانیکی کابل محسوب میشوند.

نکات تنوع بخش یاد شده در فروش انواع کابل فرمان بسیار اهمیت دارند. از این روست که در معرفی و عرضه این نکات مورد توجه قرار میگیرند تا محصول مناسب ارائه گردد.