عرضه کابل روکش سیلیکونی ضد آتش

انتظار میرود که کابل ضد آتش در مدت زمان معین و مطلوبی بتواند شرایط بروز آتش سوزی و مجاورت با حرارتهای بالا را تحمل نماید. هم اکنون کابلهایی با روکش ویژه سیلیکونی بدین منظور تولید و عرضه میگردند.

کابل ضد آتش با روکش سیلیکونی

کابل نسوز

گریدی ویژه از سیلیکون رابر در تولید کابلهای ضد آتش به کار میرود. این نوع از روکش سیلیکون زمانی که در معرض شعله آتش قرار میگیرد، حالت سرامیکی پیدا کرده و با حفظ خاصیت عایقی خود، ادامه کار کابل را در زمان مطلوبی تضمین میکند. با استفاده از این نوع کابلهای سیلیکونی قادر خواهیم بود جریان الکتریکی مورد نیاز تجهیزات مختلف و حساس را در شرایط اضطراری بروز آتش با قابلیت اطمینان بالا تأمین نماییم.

به بیان دیگر، کابلهای ضد آتش معرفی شده هم به عنوان کابل برق و هم کابل کنترل میتوانند طراحی، تولید و عرضه شوند. این کابلها را با عناوین دیگری مانند مقاوم در برابر آتش، ضد حریق و یا ترمواستب نیز میشناسند.

فروش کابل ضد حریق سیلیکونی

به اطلاع مشتریان گرامی میرسانیم که امکان فروش کابل ضد حریق یا ضد آتش معرفی شده فراهم گشته است. بر اساس سفارش شما، قادر به ارائه کابل در سایزهای مختلف و طی زمانبندی اعلام شده هستیم. در این کابلها از هادی مسی استفاده میگردد و جنس عایق و روکش سیلیکون خواهد بود. اجزای حفاظتی دیگر مانند شیلد یا زره نیز مطابق سفارش قابل افزودن به کابل هستند.