تضمین استاندارد و کیفیت عملکرد کابل

اجرای طرح تضمین استاندارد و کیفیت عملکرد انواع کابل در نامیرا کابل موجب شده است خریداران با خیالی آسوده دست به انتخاب محصول مورد نظرشان بزنند.

تضمین استاندارد کابل

استانداردهای سیم و کابل

نامیرا کابل تضمین مینماید که همه انواع کابل برق، کنترل، ابزار دقیق، مخابراتی و شبکه عرضه شده توسط این مجموعه مطابق با استانداردهای ملی و جهانی بیان شده برای هر کابل، تولید و تست شده اند. در راستای اجرای این طرح، اقدامات زیر انجام میشود:

  • بیان استاندارد تولید کابل در مشخصات فنی آن
  • اشاره به استاندارد کابل در پیشنهاد فنی و قیمت
  • درج کد رهگیری 10 رقمی پروانه کاربرد نشان استاندارد ملی برای کابلهای برق و فرمان در پیشنهاد محصول و قیمت

ضمانت عملکرد کابل قدرت

تضمین کیفیت

بهتر است بدانید که استاندارد بودن یا تطابق سیم و کابلها با استاندارد، اولین و حداقل شاخصه ایست که باید دارا باشند. در بازار، محصولات متعددی را میبینیم که استاندارد هستند؛ اما کیفیت ساخت آنها متفاوت است.

در خدمتی دیگر از سوی نامیرا کابل، افزون بر ضمانت تطابق کابلها با استانداردها، کیفیت ساخت، عملکرد و طول عمر مفید کابلهای قدرت نیز برای مشتریان گرامی تضمین میگردد.

بر این اساس، با رعایت نکات زیر میتوانید اطمینان داشته باشید که کابلهای قدرت خریداری شده از این مجموعه به مدت 25 سال و به طور ایمن، پایدار و قابل اطمینان، کار برقرسانی را برای پروژه های شما انجام خواهند داد.

شرایط این تضمین کیفی عبارتند از:

  • حمل صحیح و نصب درست کابل در محیط متناسب با مشخصات فنی آن و با توجه مقررات مرتبط
  • اعمال نشدن ولتاژی بیش از حداکثر ولتاژ قابل تحمل کابل
  • عبور نکردن جریان الکتریکی بیش از بیشینه جریان مجاز کار عادی و اتصال کوتاه در زمان معین از کابل

امیدواریم این طرح کم نظیر موجب شود که نقش خود را در اجرای مطمئن پروژه های مشتریان به خوبی ایفا نماییم و در آسودگی خاطر آنها مؤثر باشیم.