تأمین کابل فرمان شیلد دار

یکی از محصولاتی که در گروه کابلهای کنترل و فرمان مورد درخواست و تقاضای تأمین از سوی جمع قابل توجهی از مشتریان بوده، کابل شیلد دار است.

کابلهای فرمان یا کنترل شیلد دار از دیدگاه کاربرد و مجهز بودن به شیلد در اجزای تشکیل دهنده شان شبیه یکدیگرند. موضوعات دیگری که در تأمین، فروش و استفاده از کابل فرمان مورد توجه قرار میگیرند شامل نکاتی مانند: تعداد رشته ها یا هادیها و سایز یا سطح مقطع آنها و جنس عایق و روکش به کار رفته در کابل است. نحوه انتخاب کابل فرمان مناسب متأثر از نوع کاربری و شرایط محیطی و تجهیزات متصل به کابل خواهد بود.

مستحضرید دلیل اصلی استفاده از کابل فرمان شیلد دار، تضمین عملکرد صحیح آن در حضور امواج الکترومغناطیسی است. حال با توجه به این که دیگر شرایط محل نصب کابل فرمان چگونه است در مورد ویژگیهای مطلوب عایق و روکش به کار رفته در آن تصمیم گیری میشود.

برای مثال اگر شرایط محیطی عادی باشد کابلهای کنترل با عایق و روکش رایج PVC انتخاب مناسبی به شمار می آید. چنانچه استحکام در برابر رطوبت، مواد روغنی، دمای بالاتر از 70 درجه سلسیوس و یا بدون هالوژن و کم دود بودن مدنظر باشد؛ آن گاه باید از کابلهای دارای عایق و روکش لاستیکی و سیلیکونی استفاده گردد.

تأمین رنجها و رده های متنوع کابل فرمان شیلد دار در برنامه دپارتمان فروش نامیرا کابل قرار گرفته است.