کابل تلفن زمینی با فروش ویژه

کابل تلفن زمینی به عنوان یکی از محصولات پر فروش زیر شاخه کابلهای مخابراتی است. این نوع کابل به دلیل کاربری ویژه همواره از تقاضای فراوانی در میان صاحبان مشاغل مربوطه برخوردار است. در ادامه قصد داریم به بررسی کاربری کابلهای تلفن زمینی و همینطور تأثیر قیمت بر میزان فروش آن بپردازیم.

اجزای اصلی ساختمان کابل تلفن زمینی

کابل 100 زوج مخابراتی 0.6

  • هادی: سیم مسی نرم و بدون اندود فلز به قطر 0.6 میلیمتر
  • رنگ عایق: طبق استاندارد بین‌ المللی
  • چینش رشته های کابل: سیمهای عایق شده به صورت زوجی به هم تابیده
  • پوشش: نوار پلی استر
  • محافظ الکترواستاتیکی: فویل آلومینیوم متصل به سیم تخلیه (ارت)
  • غلاف: پی اتیلن مشکی رنگ

نگاهی به کاربری انواع کابل مخابراتی

همانطور که میدانید، کابل های تلفن دارای دو نوع عمده کاربری کابلهای هوایی و کابلهای زمینی میباشند. در این میان، کابلهای تلفن هوایی دارای روکشی مستحکم جهت مقاومت کابل در برابر بارندگی، اشعه خورشید و سایر موارد آسیب زا می باشند. این کابل ها به صورت متداول به رنگ مشکی هستند. این کابلها میتوانند به مهار فولادی نیز مجهز شوند.

کابلهای Outdoor یاد شده، امکان نصب غیر مستقیم زمینی را هم خواهند داشت؛ اما دفن مستقیم آنها در زیر خاک مجاز نیست. برای دفن مستقیم، بایستی کابل دارای محافظی در برابر رطوبت باشد. معمولاً از ژله های ساخته شده از مواد نفتی به این منظور استفاده میگردد و کابل را ژله فیلد مینامند. برای حفاظت مکانیکی بیشتر نیز از آرمور یا همان زره در ساختار کابل استفاده میگردد.

بررسی قیمت کابل تلفن زمینی

یکی از عمده مسائل تأثیر گذار بر قیمت کابل های تلفن توجه ویژه به متراژ و نوع کاربری آن است. هنگامی که میخواهید کابلهای تلفن زمینی را خریداری نمایید، باید ابتدا به ویژگیهای ظاهری آن دقت نموده و کابلی را انتخاب کنید که بیشترین کارایی را برای محل نصب مورد نظر داشته باشد.

مرحله دوم فرایند خرید، بررسی قیمت محصول است. در مبحث انتخاب نوع کابل و پارامترهای مؤثر بر انجام خریدی موفق، متخصصین شرکت نامیرا کابل با ارائه مشاوره و خدمات، کاربران و متقاضیان این نوع کابلها را یاری مینمایند.