مرکز پخش سیم و کابل برق

مرکز پخش سیم و کابل برق چه اهدافی را با چه امکاناتی دنبال میکند و مزایای تهیه محصول از این مرکز برای خریداران چیست؟

اگر بخواهیم به فعالیت های مجموعه نامیرا کابل نگاهی بیندازیم، متوجه خواهیم شد فروش، پخش یا توزیع سیم و کابل برق، بخش مهمی را از آن به خود اختصاص داده است. پس بیراه نیست که از عنوان مرکز پخش به منظور معرفی استفاده نماییم. درست است که هدف یک مرکز پخش سیم و کابل واضح و آشکار است؛ اما اهداف تکمیلی نیز به همان اندازه مهم تلقی میگردند.

این گونه تعریف نموده ایم که مرکز توزیع کابل و سیم برق تمامی آنچه یک مشتری برای انتخاب، سفارش، خرید و تحویل محصول مورد نظرش نیاز دارد، فراهم میکند. به بیان دیگر، با ارائه اطلاعات تخصصی، قیمت، درجه بندی کیفیت ساخت انواع سیم و کابل برق و چگونگی بسته بندی، حمل و تحویل محصولات، کار مشتری برای انتخاب بسیار آسان میشود.

برای رسیدن به چنین برنامه ای و ارائه خدمات مرتبط، مرکز پخش سیم و کابل برق باید دارای پیش نیازهای متعددی باشد تا سطح دسترس پذیری خود را گسترش داده و اعتماد مشتریان را به خود جلب نماید. حضور مناسب در فضای وب، ارتباطات گسترده با فعالان برتر صنعت کابل و سیم برق، بهره مندی از امکانات مناسب جهت مذاکرات و برخورداری از خط مشی به روز و مدون به منظور مدیریت ارتباط با مشتری سبب شده است نامیرا کابل از عهده اجرای برنامه ها برآید.