مرکز فروش کابل افشان

برای خرید انواع کابل برق افشان راه های مختلفی وجود دارد. یکی از راهها مراجعه به مراکز فروش سیم و کابل خواهد بود؛ اما اکنون کار با مرکز فروش کابل افشان ساده تر از گذشته شده است.

کابل افشان 5 در 10

مشکلات خرید کابل افشان به روش قدیمی

طی کردن فرآیندهای خرید تقریباً یک امر اجتناب ناپذیر است. به هر حال شرکتها دارای ساختارهای مالی، فروش و انبار هستند که همگی به نحوی در مسیر دریافت سفارش از مشتری، ثبت سفارش، آماده سازی محصول، تأیید تراکنش مالی و ارسال محصول نقش ایفا میکنند.

در کنار این، مراجعه حضوری به مرکز فروش کابل افشان در وضعیت ترافیک درون شهری این روزها کاری زمانبر و پر هزینه است.

ترافیک

راهکار نامیرا کابل برای حل این مسئله

توجه همکاران ما به این موضوع معطوف شده بود که برای سرعت بخشی و آسان سازی فرآیند خرید و فروش محصولات از جمله کابل افشان که محصولی پر تقاضاست چه راهکاری وجود دارد؟

با استفاده از تجربیات گذشته و با طراحی سامانه های جدید فروش ضمن برخورداری از امکانات قدیمی، روشهای نوین ارتباطی را به کار گرفته ایم که ماحصل آن کاهش هزینه های مربوط به جست و جوی کابل افشان، انتخاب محصول مناسب از منظر قیمت و کیفیت ساخت و سرعت بخشی نسبی به فرآیند خرید است.

مرکز فروش کابل افشان

کابل برق افشان

در مرکز فروش کابل افشان، محصولات زیر معرفی و پیشنهاد میشوند؛ نقطه اشتراک تمامی این کابلها دارا بودن هادی مسی افشان و انعطاف پذیر است:

  1. کابل افشان سبک گرد و تخت برای مصارف خانگی و کابل رابط مصرف کننده های کوچک الکتریسیته
  2. کابلهای افشان معمولی برای مصارف عمومی و ساختمانی و کابل رابط ماشین آلات الکتریکی
  3. کابل افشان قلع اندود با عایق و روکش سیلیکونی
  4. کابلهای افشان قدرت 600/1000 ولت به صورت تک سیمه و چند سیمه
  5. کابل افشان سه فاز مخصوص پمپ های آب شناور
  6. کابلهای افشان بسیار انعطاف پذیر با روکش مقاوم در برابر آب و روغن
  7. کابل افشان تخت با عایق و روکش PVC

همه کابلهای معرفی شده در سایزهای استاندارد و پر تقاضا آماده فروش هستند و برای سایزهای دیگر نیز سفارش تولید پذیرفته میشود.

روش خرید از مرکز فروش کابل افشان

کابل افشان دو رشته سبک

همین حالا که در حال مطالعه این متن هستید باید به شما بگوییم که فاصله شما با مرکز فروش کابل در حد چند سانتیمتر است. بله درست متوجه شدید؛ تنها کافیست که یک تماس تلفنی برقرار نمایید تا کارشناسان فروش مجموعه مستقیماً پاسخگوی پرسشهای شما باشند و درخواست خرید را ثبت و پیگیری کنند.