قیمت کابل کنترل شیلددار و ساده

قیمت کابل کنترل شیلددار و ساده یا بدون شیلد متفاوت است؛ اما در هر صورت امکان تهیه هر نوع کابل کنترل و فرمان با سطح کیفی عالی و قیمت مناسب فراهم خواهد بود. این که چگونه این کار ممکن است، موضوع گفت و گوی امروز ماست.

کابلهای کنترل معمولاً با سه فراسنج مهم از یکدیگر متمایز میشوند. موضوع اول سایز کابل است، نکته دوم شیلد دار بودن یا نبودن آن است و پارامتر سوم جنس روکش کابل خواهد بود.

انواع کابل کنترل

سایز کابل فرمان

  • کابلهای کنترل ساده
  • کابل کنترل شیلددار
  • کابلهای کنترل نسوز
  • کابل کنترل تخت

چرا کابل کنترل شیلددار؟

کابل 3 رشته شیلد

کابل کنترل شیلد دار از یک لایه یا جزء اضافی در ساختارش برخوردار است. این بخش را که با نام شیلد یا اسکرین میشناسیم و اغلب به صورت رشته های مسی بافته شده است، چند ویژگی را به کابل می افزاید.

مهم ترین خصیصه کابل کنترل شیلد دار مصون بودن قابل قبول آن از آثار سوء امواج الکترومغناطیسی است. حالا میتوان گفت در هر جا که چنین امواج یا میدانهایی وجود دارند، برای انتقال صحیح سیگنالهای کنترلی، استفاده از کابل شیلددار ضرورت مییابد.

قیمت کابل کنترل

همان طور که در ابتدای متن اشاره شد، میان قیمت یک کابل فرمان ساده و شیلددار تفاوت وجود دارد. در یک سایز و جنس عایق و روکش یکسان، کابل کنترل بدون شیلد قیمت کمتری نسبت به نوع شیلد دار خواهد داشت. همچنین مقدار یا درصد پوشش شیلد نیز بر قیمت نهایی کابل تأثیر میگذارد. طبیعتاً کابلی که دارای شیلد با پوشش کمتر است، مس کمتری هم در ساختش به کار رفته است.

نکات یاد شده که کاملاً منطقی هستند؛ اما مه تر از آن امکان تهیه هر نوع کابل کنترل با قابلیت اطمینان از کیفیت ساخت و مناسب بودن قیمت آن است.

پیشنهاد نامیرا کابل

نامیرا کابل با سطح دسترس پذیری گسترده، آماده ارائه پیشنهادهای فنی و مالی مطابق با درخواستهای مشتریانش است. دپارتمان فروش پیشنهاد میکند برای تهیه کابل کنترل به نکات زیر توجه داشته باشید:

  1. استاندارد بودن کابل
  2. معتبر بودن شرکت تولید کننده و عرضه کننده
  3. سهولت ثبت درخواست و خرید