قیمت کابل تلفن فویل دار استاندارد

قیمت کابل تلفن فویل دار با توجه به نیاز روزافزون در زمینه سیم و کابل، و همچنین با در نظر گرفتن استانداردهای رسمی آن، میتواند یکی از فاکتورهای اصلی در زمینه خریداری کابل تلفن باشد. آشکار است که یکی از وظایف اصلی ما در مجموعه نامیرا کابل، عرضه کابلهای تلفن استاندارد و ارائه قیمت به روز آن است.

انواع کابل تلفن فویل دار

کابل تلفن فویلدار

اگر بخواهیم کابلهای تلفن فویل دار را در یک دسته بندی کلی قرار دهیم، میتوانیم آنها را به صورت زیر بیان کنیم:

  1. کابل فویل دار داخل ساختمانی
  2. کابل فویل دار بیرون ساختمانی

هر کدام از کابلهای فویل دار کاربری خاص خود را داشته و دارای قطر، تعداد زوجها، جنس هادی و روکش مختلفی هستند. به عنوان مثال، کابل تلفن فویل دار Indoor با هادی از جنس مس آنیل شده که دارای پوششی از نوار پلی استر، نوار آلومینیوم و غلاف پی وی سی خاکستری است، دارای کاربری در تأسیسات تلفن داخل ساختمان و همچنین در مراکز تلفن میباشد. در مقابل کابل مخابراتی فویل دار Outdoor مناسب جهت استفاده در فضای باز و نصب روکار است.     

قیمت کابل تلفن استاندارد

استاندارد بودن یک محصول، مهم ترین فاکتور در خرید آن است، چرا که هر خریداری در وهله اول به کیفیت کالای مورد نظر توجه داشته و سپس به بررسی و مقایسه قیمت میپردازد. پر واضح است که قیمت یک محصول تابع کیفیت آن است. در مورد انواع کابل تلفن نیز این مهم صدق میکند. به عبارت دیگر، محصولی که دارای استاندارد های معین و تایید شده است، اطمینان خاطر را برای خریدار و مصرف کننده به ارمغان آورده و باعث میشود قیمت ارائه شده را نیز به شکل معقولی پذیرا باشد.

خرید کابل مخابراتی و پیشنهاد نامیرا کابل

موضوع کلی این مقاله، توجه به استاندارد های کابل تلفن است. هر محصولی هنگامی میتواند نیاز ما را به عنوان مصرف کننده برطرف سازد که مطمئن باشیم کالای مورد نظر ما دارای کیفیت ساخت مطلوب است و برای سالهای طولانی بدون دغدغه چه از نظر آسیب دیدگی و چه از نظر ایجاد حادثه میتوانیم از آن بهره ببریم. اما علاوه بر استاندارد بودن یک محصول عواملی مانند:

  1. معتبر بودن تولیدکننده کالا
  2. خرید از برندی شناخته شده
  3. دسترسی آسان به سایت و بهره گیری اطلاعات مشاوران
  4. آسان طی شدن مراحل ثبت درخواست و خرید

میتوانند در انتخاب و خرید مشتریان تأثیرگذار باشند. از این رو مجموعه نامیرا کابل با تأمین و تهیه کابلهای تلفن استاندارد کوشیده است تمامی این نیازها را در نظر گرفته و خریدی مطمئن و آسان را برای مشتریانش فراهم سازد.