قیمت سیم نسوز سیلیکونی

قیمت سیم نسوز تابعی از مشخصات فنی، تجاری و کیفی سیم است. عرضه مستقیم انواع سیم مقاوم در برابر گرما و نسوز سیلیکونی سبب شده است مشتریان ضمن برخورداری از محصولات مرغوب، سیم مورد نظر خود را با قیمت مناسب تهیه کنند.

آنچه در این صفحه میخوانید:

استفاده از متریالها و ترکیبهای گوناگون در ساخت عایق و روکش سیم و کابل، با اهداف مختلف و برای دستیابی به ویژگیهای مدنظر و نیازهای جدید صورت میگیرد. در کنار نارسانایی الکتریسیته، ویژگیهای مکانیکی، حرارتی و شیمیایی عایقها و روکشها بسیار حائز اهمیت هستند.

سیم نسوز

سیمهای نسوز سیلیکونی

سیم های سیلیکونی معروف به نسوز دارای گریدهای متنوعی هستند و به منظور انتخاب صحیح و مدیریت هزینه، اطلاعات کافی در مورد مشخصات فنی سیمها در اختیار متقاضیان قرار میگیرد. دسته های مهم این محصول عبارتند از:

  1. سیلیکونی تک روکش
  2. سیم نسوز دو روکش (عایق سیلیکون + روکش بافت فایبرگلاس)

قیمت سیم نسوز

قیمت سیم نسوز

معمولاً هنگامی که میخواهیم قابلیت ویژه ای را به یک محصول بیافزاییم، ناگزیر هستیم تغییر در قیمت تمام شده آن را هم بپذریم. البته این بدان معنا نیست که توجهی به حفظ تعادل و تناسب قیمت نمیشود. همکاران ما در مدیریت تولید همواره تلاش خود را به کار میگیرند تا با به کارگیری شیوه های مناسب ساخت، ضمن افزایش مرغوبیت سیم سیلیکونی تولیدی، از افزایش قیمت تمام شده جلوگیری کنند.

برنامه عرضه سیم نسوز سیلیکونی بر پایه فروش محصولات استاندارد است و قیمتها نیز بر همین اساس پیشنهاد میشوند.