قیمت روز کابل برق

تغییرات و نوسانات قیمت کابل برق متأثر از عوامل مختلفی است. خریداران برای اطلاع از قیمت روز کابل برق یا باید مرتباً این عوامل را مورد پایش قرار دهند یا با مراکز اصلی عرضه کابل در ارتباط باشند که دومی راه بهتری به نظر میرسد.

اطلاع از قیمت روز کابل برق

کابل برق صنعتی

مشتریانی که به طور منظم یا در فواصل مشخص اقدام به خرید انواع کابل برق مینمایند و نیز فعالان در بخش خرده فروشی سیم و کابل، از افرادی هستند که معمولاً مشتاقند از قیمت روز این محصولات آگاه باشند تا با اطلاعات کافی در مورد خرید و فروش تصمیم گیری کنند.

راههای مختلفی به منظور ارائه اطلاعات مورد نیاز مشتریان پیش بینی شده است. در حالت کلی میتوان نرخ پایه هر نوع از کابل برق را در اختیار متقاضیان قرار داد و این تنها یک شیوه اطلاع رسانی قیمت خواهد بود.

روش بهتر تعدیل و متناسب سازی قیمت کابل برق با کم و کیف سفارش مشتری است و این از طریق ارتباط مستقیم مشتری با دپارتمان فروش مهیا گشته است. عموماً هدفی که از اقدامات بیان شده دنبال میشود، کاهش دغدغه های مشتریان در تهیه انواع کابل برق، آسان سازی فرآیند سفارش و تقلیل هزینه های جانبی خرید میباشد.

عوامل مؤثر در تعیین قیمت کابلها

قیمت و مرغوبیت کابل برق

شاخصه های متعددی در تعیین و تغییر نرخ انواع کابل برق نقش ایفا میکنند. در اینجا به عوامل مهم اشاره میکنیم:

  1. نرخ مواد اولیه: غالباً شامل قیمت مفتول مس، قیمت آلومینیوم و قیمت مواد مورد نیاز برای تولید عایق و روکش کابل میشود.
  2. سطح کیفی کابل: افزایش یا کاهش کیفیت ساخت یک کابل اثری مستقیم بر قیمت تمام شده آن دارد.
  3. برند یا نشان تجاری: صرفنظر از سطوج کیفی، نام یک برند و مارک آن میتواند اثری آشکار در قیمت کابل بر جای بگذارد.
  4. مقدار خرید: این موضوع برای اکثر محصولات صنعتی وجود دارد. معمولاً برای خرید در حجم، متراژ یا تناژ بالاريال قیمت پیشنهاد شده متفاوت با خریدهای خرده خواهد بود. به بیان ساده تر، قیمت عمده کمتر از قیمت خرده فروشیست.

قیمت کدام کابل برق را از نامیرا بپرسیم؟

مستحضرید که تنوع در کابلهای برق بسیار زیاد است و به تبع آن نرخ روز کابلها نیز متنوع خواهند بود. به طور کلی مجموعه نامیرا کابل در زمینه عرضه عمده کابلهای الکتریکی زیر فعالیت میکند و شما مخاطب گرامی میتوانید به منظور خرید، قیمت این محصولات را جویا شوید:

  • کابل برق افشان معمولی و قدرت
  • مفتولی و نیمه افشان سبک و صنعتی
  • زمینی آلومینیومی
  • کابلهای فشار ضعیف زره دار
  • کابل برق شیلد و زره دار
  • خودنگهدار
  • کابل مقاوم در برابر حرارت یا حریق
  • کابلهای برق فشار متوسط زمینی
  • زمینی فشار قوی
  • کابل برق با روکش لاستیکی یا الاستومری

رابطه قیمت کابل برق و کیفیت ساخت آن

گاهی برای مشتریانی که به منظور استعلام قیمت روز کابل برق با ما ارتباط میگیرند، این سوال ایجاد میشود که آیا همواره کابلهای ارزان کیفیت ساخت پایینی دارند و یا کابلهای مرغوب الزاماً گران هستند؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که رابطه میان قیمت یک کابل و سطح کیفی آن یک رابطه مستقیم است و کابل مرغوبتر قیمت بالاتری خواهد داشت. البته باید توجه داشت طول عمر بیشتر و عملکرد مطلوب کابل مرغوب در میان مدت موجب بازگشت هزینه خواهد شد. همچنین خرید از نامیرا کابل سبب میشود که به محصولات استاندارد و درجه یک با قیمت نسبی پایینتر دسترسی داشته باشید.