فروش عمده کابل آلومینیومی

فروش کابل آلومینیومی در طرح جدید به دلیل ارسال مستقیم از مبدا تولید و حساسیت نسبت به استاندارد و مرغوبیت محصول، درصد قابل توجهی از خواست مشتریان برآورده کرده و موجب تعادل و تناسب قیمت شده است.

آلومینیوم فلزی سبک با استحکام نسبی مناسب و هدایت الکتریکی نسبتاً خوب، به یک رسانای پر کاربرد در تولید کابلهای قدرت آلومینیومی تبدیل شده است. نامیرا کابل در برنامه فروش عمده کابل آلومینیومی محصولات زیر را عرضه مینماید.

انواع کابل آلومینیومی

فروش کابل آلومینیومی

  1. کابل آلومینیومی تک رشته زمینی فشار ضعیف (0.6/1 کیلوولت)
  2. کابل آلومینیومی چند رشته زمینی فشار ضعیف (2، ½3، 4 و 5 رشته)
  3. کابل آلومینیومی فشار متوسط تک رشته و سه رشته، ساده و زره دار
  4. کابل آلومینومی هوایی خودنگهدار فشار ضعیف و فشار متوسط

قیمت کابل آلومینیومی

در ابتدای این متن به برخی از ویژگی های کابل آلومینیومی اشاره کردیم؛ اما جذاب ترین آنها گفته نشد!

در بیشتر پروژه ها در کنار مباحث فنی، موضوع پول و بودجه بندی مسئله بسیار مهمیست. یکی از عاملهایی که موجب محبوبیت کابلهای قدرت آلومینیومی شده، همین نکته مقرون به صرفه بودن آنهاست. وقتی با در نظر گرفتن شرایط و الزامات فنی میتوانیم کابل آلومینیومی را به جای مسی به کار بگیریم و پول کمتری بابت آن بپردازیم، دیگر جای تردیدی باقی نمیماند که به سمت خرید این محصول برویم.

فروش کابل آلومینیومی

قیمت کابل 70+150*3 آلومینیوم

این کابلها با متراژهای متنوع مانند 500، 1000 و 2000 متری بر روی قرقره تحویل میگردند. در صورت درخواست مشتری گواهی استاندارد و دیگر تأییدیه های اخذ شده برای کابلها ارائه خواهد شد؛ به بیان دیگر همه انواع کابل آلومینیومی با تضمین استاندارد به فروش میرسند. همچنین مشتریان محترم از امکان مشاوره خرید برخوردار خواهند بود.

تلاش ها با این هدف انجام میشود که کابل برق آلومینیومی برای سفارشهای عمده در سریعترین زمان آماده تحویل شده و با قیمت مناسب ارائه گردد.