خرید کابل قدرت با روکش پی وی سی

خرید کابل قدرت نیازمند بررسی ساختار کابل است، چرا که جنس عایق و روکش کابل میتواند بسیار تعیین کننده باشد. کابل های قدرت با روکش پی وی سی به عنوان یکی از انواع پر کاربرد سیم و کابل هستند، از این رو، بهتر است ابتدا با ساختار و کاربری کابل های قدرت بیشتر آشنا شویم و در ادامه به بررسی عوامل مؤثر بر خرید آن بپردازیم.

کابل قدرت، تعریف و انواع آن

کابل 35*5 نیمه افشان

کابل قدرت برای انتقال و توزیع انرژی الکتریکی به کار میرود. این نوع کابلها به صورت دفن در زمین یا در داخل کانال و یا نصب در فضای آزاد مورد استفاده قرار میگیرند. اولین معیار برای دسته بندی این کابلها، توجه به ولتاژ نامی آنهاست:

  • فشار ضعیف: کمتر و مساوی 1 کیلو ولت
  • فشار متوسط: بیش از 1 کیلو ولت یا از 6 کیلو ولت تا 35 کیلو ولت
  • فشار قوی: بیش از 35 کیلو ولت تا 230 کیلو ولت
  • فوق فشار قوی: بیش از 230 کیلو ولت

کابل های قدرت را بر اساس تعداد رشته ها  هم میتوان به شکل زیر تقسیم بندی کرد:

  1. کابل های قدرت تک رشته ای
  2. دو رشته ای
  3. سه رشته ای
  4. چهار رشته ای
  5. پنج رشته ای

مزایای عایق پی وی سی

PVC به عنوان عایق، تنها در کابلهای فشار ضعیف به کار میرود. در کابلهای فشار متوسط از پی وی سی به عنوان روکش نهایی استفاده میگردد.

پیش تر در مقاله ای با عنوان کابل برق با روکش PVC به طور تخصصی و مفصل درباره عایق پی وی سی و انواع گرانول آن صحبت کرده ایم. عایق پی وی سی به دلیل قیمت مناسب و هم چنین در دسترس بودن به طور گسترده، بیشتر مورد توجه قرار میگیرد. این نوع عایق علاوه بر مزایای ذکر شده در عین حال از دوام بالایی برخوردار است و به همین سبب میتواند به خوبی در برابر آسیب مقاومت کند. به علاوه عایق پی وی سی تا حداکثر دمای 70+ را تحمل کرده و میتواند نیاز ما را در این خصوص برطرف نماید.

خرید کابل قدرت با روکش PVC

انتخاب و خرید کابل های قدرت با در نظر گرفتن دو نکته به بهترین شکل انجام میپذیرد:

  1. توجه به مشخصات فنی (جنس رسانا، محافظت فیزیکی و شیمیایی، ولتاژ اسمی)
  2. پارامتر مالی و اقتصادی

ما خوشحالیم که توانسته ایم مجموعه کاملی را از کابلهای قدرت در نامیرا کابل تهیه کرده و به بهترین شکل از طریق مشاورین خبره خود آنها را آماده ارائه قرار دهیم. برای خرید کابل قدرت با روکش PVC با ما در ارتباط باشید.