مرکز خرید سیم نسوز قلع اندود دو روکش

خرید سیم نسوز قلع اندود به عنوان یکی از شاخه های مهم محصولات مقاوم در برابر گرما و حرارت میتواند ما را بر آن دارد تا به بررسی انواع مختلف این گروه از سیمها پرداخته و با دیدی وسیع و جامع انتخابی درست داشته باشیم. به همین منظور مجموعه نامیرا کابل، با ارائه انواع سیمهای نسوز توانسته است بخشی از این مهم را تحقق بخشد.

سیم نسوز با روکش فایبرگلاس

سیم نسوز قلع اندود دو روکش چیست؟

سیم های نسوز دو روکش همانطور که از نامشان پیداست، با دارا بودن قابلیت مقاومت بالا در برابر حرارت و به ویژه وجود دو عایق در ساختارشان، میتوانند از گزینه های مناسب کاربری خاص این دسته سیمهای نسوز باشند.

آنچه که ما به عنوان سیم نسوز قلع اندود میشناسیم، آن دسته از سیمها هستند که هادی مسی آنها به شکل قلع اندود تولیده شده است. این دسته از سیم های قلع اندود، دارای دو روکش از جنس های سیلیکون و فایبرگلاس بوده و در رنگ بندیهای متنوعی تهیه و عرضه میشوند. در بسیاری از این نوع سیمها همچنین میتوانیم مقاومت در برابر حلّالها و مواد نفتی و روغنی را نیز شاهد باشیم.

ساختار سیم مقاوم در برابر حرارت دو روکش

  1. هادی افشان قلع اندود
  2. عایق سیلیکون رابر
  3. روکش فایبر گلاس (معروف به ابریشم نسوز) در چندین رنگ

ویژگیهای سیم نسوز قلع اندود دو روکش

سیم نسوز دو روکش ایرانی

  • مقاومت نسبی در برابر روغنهای با وزن مولوکولی بالا
  • آستانه ی بالای تحمل دمایی تا 200+ سانتیگراد و بیشتر
  • طول عمر زیاد
  • قابلیت انعطاف پذیری خوب
  • استحکام مکانیکی بیشتر به نسبت سیم سیلیکونی تک روکش

مرکز خرید سیم نسوز

همانطور که پیشتر بیان شد، ما خوشحالیم که توانسته ایم بسیاری از محصولات حاضر در گروه سیمهای نسوز را در مجموعه نامیرا کابل گردآوری کرده و اطلاعات خود را در این زمینه برای خریدی آسان در اختیار مشتریان گرانقدر قرار دهیم.

آنچه که بیش از هر چیز حائز اهمیت است، ایجاد رضایتمندی از برقراری تماس و جلب نظر عزیزانی است که قصد خرید دارند. از این رو با استفاده از نیروهای متخصص کوشیده ایم این حس را هرچه بیشتر در مشتریان ایجاد نماییم.