تأمین انواع کابل فشار متوسط

برای انرژی رسانی به بسیاری از پروژه های متوسط و بزرگ صنعتی، معدنی و مسکونی انواع کابل برق فشار متوسط مورد نیاز است که تأمین آسان و مطمئن آن مورد توجه کارفرمایان و مجریان پروژه ها قرار میگیرد.

چندی پیش از نگارش این متن، مذاکره ای با یکی از پیمانکاران محترم پروژه های عمرانی و انرژی داشتیم. در خلال مذاکره از مشکلات تأمین ملزومات پروژه ها سخن به میان آمد. دسترسی نسبتاً مشکل به تامین کنندگان و پاسخگویی نامناسب و زمانبر از دغدغه های مطرح شده بودند.

سخن ما در آن مذاکره به سبب زمینه فعالیتمان به سمت کابلهای فشار متوسط سوق یافت. این که چگونه میتوانیم مسائل مطرح شده را در مورد تأمین انواع کابل فشار متوسط به گونه ای بر طرف نماییم و مقدمات جلب اعتماد و رضایت مشتریان را فراهم سازیم.

یکی از اقداماتی که در ابتدا طرح ریزی شد، بهبود فرآیند پاسخگویی به درخواست و سفارش مشتریان این گروه از محصولات بود. مسیری پیش بینی شد تا مخاطب آسانتر و نسبتاً سریعتر به انتخاب گزینه مناسب برسد.

اقدام بعدی بازنگری در چگونگی معرفی و عرضه کابل فشار متوسط بود. تنوع بخشی در حد ممکن و معقول و گسترش قابلیت ارائه انواع کابل از دیدگاه سطوح ولتاژی، سایز، جنس هادی، عایق و روکش و نام تجاری. در این راستا دیدگاههای مشتریان ارجمند و پیشنهادهای همکاری بسیار ارزشمند است.