قیمت کابل آلومینیومی استاندارد

قیمت کابل آلومینیومی میتواند علاوه بر شاخصه ای در تصمیم گیری برای خرید، نشانه هایی از کیفیت ساخت کابل را به همراه داشته باشد. استاندارد بودن کابل های برق یک الزام فنی و ایمنی است و تفاوتی از این منظر میان کابلهای مسی و آلومینیومی وجود ندارد. البته این موضوع رابطه جالبی با قیمت کابل هم خواهد داشت.

مزیت اقتصادی کابلهای قدرت آلومینیومی

قیمت کابل برق آلومینیومی زمینی

کابلهای آلومینیومی در انواع زمینی و هوایی به محصولاتی پر فروش و پر تقاضا در بازارهای امروز سیم و کابل برق تبدیل شده اند. ناگفته معلوم است که قیمت مناسب کابل آلومینیومی استاندارد، مهمترین علت چنین استقبالی است. نمودار سالانه قیمتهای جهانی و داخلی مس و آلومینیوم را که بنگرید، شاهد اختلاف قیمت میان این دو فلز خواهید بود.

قیمت کابل آلومینیومی و رابطه آن با کیفیت ساخت

قیمت میتواند نشانگری مناسب برای سطح مرغوبیت یک محصول هم به شمار آید. هر چند قیمت در این مورد معیار دقیقی نیست؛ اما معمولاً نکات فراوانی را بیان میکند. امروز در بازار و مراکز عرضه کابل آلومینیومی و دیگر کابلهای برق شاهد تفاوت قیمت گاه شدیدی هستیم.

طبیعی است این تفاوت موجب سردرگمی مشتریان و خریداران کابل گردد. البته نمیتوانیم به مشتریانمان بگوییم که بهترین کابل آلومینیومی الزاماً گران ترین آنهاست؛ اما میتوانیم یک نقطه بهینه از حیث قیمت و مرغوبیت برای آنها ترسیم نماییم.

با توجه به حجم گسترده کاری مجموعه در زمینه فروش انواع کابل آلومینیومی و حساسیتی که نسبت به استاندارد بودن محصولات عرضه شده وجود دارد؛ پیشنهاد قیمت مناسب و ارائه کابل مرغوب به طور همزمان، رویداد دور از ذهنی نیست و نخواهد بود.