قبول سفارش و فروش کابل های خاص

فروش کابل های خاص شامل انواع کابلهای برق، مخابراتی، کنترل و نیز کابلهای ترکیبی میشود. این محصولات مطابق سفارش نیز قابل تولید و تأمین هستند.

برابر با تعاریف رایج در صنعت سیم و کابل، برای محصولاتی که کاربری عمومی نداشته یا مطابق سفارش مشتریان تولید و عرضه میشوند، عنوان سیم خاص یا کابل خاص به کار میرود. این خاص بودن ممکن است به نوع کاربری، نحوه طراحی، ساختار کابل و یا متریال استفاده شده در ساخت آن اشاره داشته باشد.

انواع کابل های خاص

کابل های خاص

این گروه از کابلها را میتوان بر اساس معیارهای گوناگونی دسته بندی نمود. در اینجا بر پایه نوع کاربری و ویژگیها، به بیان برخی از این محصولات میپردازیم:

  1. کابلهای ضد حریق یا مقاوم در برابر آتش
  2. مقاوم در برابر مواد هیدروکربنی
  3. کابلهای فشار قوی مخصوص نصب موقت
  4. کابل های بسیار انعطاف پذیر
  5. کابلهای ترکیبی: کابل برق + کابل کنترل، کابل برق + کابل کواکسیال، کابل برق + فیبر نوری و موارد مشابه دیگر

فرآیند تولید کابلهای ویژه

بسته به این که کابل ویژه کدامیک از موارد یاد شده در دسته بندی بالاست، پروسه طراحی و تولید متفاوتی وجود خواهد داشت. مثلاً برای کابلهای مقاوم در برابر آتش یا ترکیبی برق و کواکسیال که در میان کابلهای خاص تقاضای نسبی بیشتری دارند، این فرآیند کوتاهتر است؛ اما کابلهای ترکیبی برق و کنترل نیازمند بررسیهای فنی، ارائه پیشنهاد از سمت تأمین کننده و توافق با مشتری بر سر طرح نهایی خواهد بود.

تأمین و فروش کابل خاص

تامین کابل خاص

دپارتمان فروش پس از دریافت سفارش کابل خاص، نظر به نوع کابل و موجودی انبارها نسبت به پیشنهاد محصول اقدام میکند. چنانچه کابل مورد نظر موجود نباشد، سفارش به واحد تولید ارجاع و نتیجه در اولین فرصت به اطلاع مشتریان میرسد. اگر کابل خاص مورد نظر نیازمند طراحی و پیشنهادهای فنی باشد، نظرات واحد تولید دریافت و در اختیار متقاضیان قرار میگیرد.

تجربه ها و دانسته های نامیرا به آسانی در اختیار مشتریانش قرار میگیرد تا مسیر انتخاب سیم و کابل مناسب هموارتر باشد.