سیم نسوز سیلیکونی دو روکش ایرانی

سیم نسوز سیلیکونی یکی از گزینه های مناسب در گروه سیمهای مقاوم در برابر حرارت است. این سیم دو نوع پر تقاضا با عناوین تک روکش و دو روکش دارد.

عایق و بافت به کار رفته در سیم دو روکش موجب افزایش پایداری گرمایی و مکانیکی آن میشوند. تولیدات قابل رقابت ایرانی در سبد محصولات نامیرا کابل قرار گرفته و به مشتریان پیشنهاد میگردند.

ویژگیهای برجسته هر نوع سیم یا کابل، یکی از مواردی است که در نامگذاری آنها به کار میرود. مثلاً همین سیم نسوز. نام این محصول آشکارا قابلیت تحمل دماهای بالا را بیان میکند. میتوان تعاریف مختلفی برای یک سیم نسوز بیان نمود که یک نمونه از آن در ادامه می آید.

سیم نسوز چیست؟

سیمهایی را که با پیش بینی و استفاده از موادی در ساختارشان قابلیت مقاومت در برابر گرما یا حتی شعله آتش پیدا میکنند، در بازار سیم نسوز مینامند. محدوده دمای کاری این سیمها میتواند متفاوت باشد. سیم سیلیکونی، سیم تفلون، سیم با نوار میکا و سیم با روکش فایبرگلاس نمونه هایی از سیم نسوز هستند. در کاتالوگ این محصولات به مشخصات دقیق آن اعم از بازه دمای کاری، استانداردهای تولید، نحوه سایزبندی و رنگ بندی اشاره شده است.

انواع سیم نسوز سیلیکونی

  1. تک روکش سیلیکونی
  2. دو روکش
  3. سیم جرقه زن ولتاژ بالا

سیم نسوز سیلیکونی دو روکش

در این سیم علاوه بر یک لایه عایق سیلیکونی، از یک روکش بافت فایبرگلاس هم برای پوشش نهایی آن استفاده شده است. روکش دوم موجب میشود استقامت حرارتی و مکانیکی سیم افزایش یابد. روکش فایبرگلاس را در اصطلاحات عمومی با نام ابریشم نسوز نیز میشناسند.

سیم نسوز ایرانی

چرا سیم Heat Resistant ایرانی؟

  1. دارای گواهی استاندارد از سازمان استاندارد ایران
  2. کیفیت ساخت مناسب
  3. قیمت مناسب با توجه با مرغوبیت
  4. امکان قبول سفارش تولید آسان
  5. تحویل راحت و سریع